söndag 5 februari 2017

Hatklubben i åminnelse

Som en hyllning till den gamla goda Hatklubben återpublicerar jag detta inlägg som Agent Nygren verkar ha tappat bort på sin blogg:
 
Sandneger och Piratparti-styrelseledamot mobbar och kränker folk i en grupp kallad "Hatklubben" på facebook! -Dags att sätta ner foten.
Ahmed, sandnegern som inte vet sin plats i detta samhälle!

En adopterad är alltid högre i status din djävla APA...

Den där djävla Ahmed, är moderator i Facebook-gruppen "Hatklubben" -personer som Mikael Skillt är administratörer där - vilket är skumt med tanke på att nazister och sandnegrer inte brukar gå hand i hand..

I vilket fall, han sitter och kränker folk i gruppen - han jämställde mig med Elliot Rodger, mördaren från år 2014 som dödade Sorority GIRLS på sitt college, då han inte fick ligga.. På vilket sätt skulle jag vara lik honom? Enda likheten är att vi bägge tänder på blondiner och har blivit nobbade. Men där stannar också likheterna..

Vilken djävla apa, vidare skriver han att jag fått förlossningsskador vid födseln - men den enda med förlossningsskador är den här djävla apan.. Vad fan gör han i Sverige äns? Han har inga vita svenska föräldrar, vilket jag har -hans rätt att kalla sig svensk är därmed inte lika stor.. Jaghar en svensk familj? Han har en djävla sandneger-familj.. Fuck you!!!

Att jag skulle "spergha"? Han insinuerar att jag skulle ha aspergers- något jag skrivit oändling mycket om att jag inte har - och dessutom har jag bevis från utredningen år 2012 som kom fram till just det! Bara för att han utgår från vad han läst på Hänt i Sverige och Flashback, där idioter har skrivit falska saker och överdrivit mina gärningar eller diagnoser..

Socialt efterbliven är det ju han själv som är. Kan sådana som han äns skriva korrekt svenska? Djävla analfabet! Sedan slängde han ut mig för att jag tog mig ton mot den andra idioten i gruppen..!

Carl Johan Rehbinder, styrelseledamot i Piratpartiet . kanske ska tänka sig för innan han kallar folk "ditt tröga missfoster" i en sluten och hemlig grupp på Facebook. Han borde bli sparkad från Piratpartiets styrelse.. Ska göra allt i min makt för att skicka hans skit till media.

Endast för att jag blivit påtvingad förvaltare år 2010 av Umeå Kommun så innebär inte det att alla i den där gruppen "har högre rang än mig"-citat. Och har de detta så är det djupt beklagligt och är ett av skälen till min sjuåriga kamp mot beslutet - jag vill inte sänkas i status/rang...

Men en sak skall de ha djävligt klart för sig... Och det är att en ADOPTERAD, som har svenska föräldrar, en svensk släkt och är assimilerad till det svenska - är alltid högre i rang än en djävla invandrad sandneger som AHMED....

Vet din plats och KYSS mina fötter...

1 kommentar: